Meie klass:

Artur, Johhanna, André, Sander E., Mait, Karmen, Karmo, Iris, Kätlin, Lauri, Demona, Kelly, Seliina, Sten, Sander R., Laura, Rebeka, Sirel, Leon, Markus, Janek, Anett ja õp. Kerli

Sunday, November 13, 2011

Isadepäev

Isadepäev on püha, millega märgitakse ära meeste roll laste kasvatamisel ning avaldatakse tänu isadele ja vanaisadele. Eestis peetakse isadepäeva novembrikuu teisel pühapäeval.


Lapsesuu

Kersti (6)
Isa rõõmustab, kui ma annan talle kommi.  Ta tahab terve paki ära süüa, ta sööb kõik magusa ära, ma pean selle peitu panema, et ta minu magusat ära ei sööks.

Arti (6)
Minu vanaisa oskab kõige paremini kõiki töid: puid lõhkuda, autoga sõita. Korstnapühkijale paneb ta redeli juba valmis. Vanaisa ise ei mahu korstnast läbi.

Mattis (5)
Minu issi teeb traktoritööd ja parandab autosid. Kodus ka parandab, kui midagi on katki. Kui arvutil on hääl ära, siis paneb tagasi.

Anneli (6)
Minu issil tuleb kõige paremini välja tööl töötegemine. Jõudu on tal ka – ta suudab mind tõsta lausa pea peale!
                                                                   (Järva Teataja 12.11.11 "Milline on sinu isa?")



No comments:

Post a Comment